Thursday, October 17, 2013

Personal Donut and Cinnamon Rolls Class with Shida

Sebenarnya ni kelas donut! Tapi sementara nak menunggu donut kembang, kita layan lah cinnamon rolls. Cinnamon rolls ni tak aci sebenarnya sebab dough dia pakai bread maker hahaha.. tapi tak kisahla kan.. sebab kalau pakai bread maker pun takkan keluar seketul camni.. kena uli jugak kannn.. hahaha


Kan cantik je donut gebu itewww! me likey! me likey very much! resipi ni memang cantik dari FB Jom Masak! Mak suka sangat sebab tak payah pakai mixer pun jadi gebu gitew!

Ieeee! Suka bebenor kamu ya! Ticer rotan kalau tak jadi lepas nih yaaaaa


No comments:

Post a Comment