Monday, August 3, 2015

A Come Back!

Wow wow wow!! Baru tahu yang blog ni masih ada pengunjungnya.. Sebenarnya blog ni sunyi sepi sebab pemiliknya sibuk buat benda lain. Mula-mula tu sibuk mengajar Bahasa Inggeris, sekarang ni sibuk buat kerja-kerja lain. Tengok posting yang terbaru 2013! Maknanya dah 2 tahun lah nina tak menulis. Sedih memanglah sedih.. tapi.. nantilah satu hari nina akan rungkaikan kesemuanya..

Insyaallah, walaupun tahun ni macam dah nak masuk ke penggal kedua.. nina berazam untuk cuba bangkitkan semangat, untuk teruskan cita-cita. Bila tengok orang yang tak patah semangat, meluncur jauh saja.. Insyaallah.. doakan nina ya. Semoga Allah beri kekuatan pada kita semua untuk menghadapi apa jua cabaran... aamiin..